marți, 7 decembrie 2010

Opinii

Astept pareri si opinii in legatura cu organizarea unui nou targ de hand-made in luna decembrie in Bacau.Fetele care au participat la cel anterior sa-mi spuna ce parere au si cele care nu au fost sa-mi spuna  daca ar dori sa participe la un astfel de targ.Orice idee este binevenita.
Astept cu nerabdare propunerile si ideile voastre. 
Precizez ca, pentru moment, aceasta postare nu e decat un fel de sondaj.Functie de propunerile voastre si de numarul participantilor ideea organizarii unui alt targ s-ar putea concretiza.


Iata si cateva poze de la targul anterior:

Aici Oana Lipovanu si Diana Mitrut

Aici Lidia si sotul meu la mesele noastre:

Diana Mitrut si cumnata( Catalina)
Icoanele Ioanei:

Fetele cu ornamente din hartie:

Livia la masa ei iar alaturi masa Oanei Lipovanu cu ornamentele ei din hartie:


Pozele sunt facute de Ioana si ii multumesc ca mi le-a dat si mie.

5 comentarii:

oana si vlad spunea...

BUNA MIHAELA! CRED CA AR FI INTERESANT SI BINE-VENIT UN TARG HANDMADE IN BACAU!
NOI (http://brizzart.blogspot.com) DIN PACATE NU AM PARTICIPAT LA TARGUL TRECUT,DAR AM FI INTERESATI SA PARTICIPAM PE VIITOR, ASA CA DACA SE CONCRETIZEAZA CEVA TE ROG SA NE ANUNTI! O ZI BUNA!

LUCY spunea...

Enhorabuena, que bonito, me encanta este tipo de cosas, mucha suerte amiga......

Lipo spunea...

Beeyyyyyy ti-am lasat un comentariu cu salutari de pe dealul Feleacului. oare doar l-am scris si am uitat sa-l mai si postez?

LadyA spunea...

Daca se concretizeaza ceva,te rog sa ma anunti si pe mine;mi-ar placea sa particip :)

Elle spunea...

Buna. Mersi mult pentru aprecieri. Toate cele bune si mult succes in tot ceea ce faci.
Marinela