vineri, 13 august 2010

Cutie de bijuterii


Azi vreau sa va arat aceasta cutie de bijuterii ( pe care eu o folosesc la depozitarea semipretioaselor), de     21 cm/27cm, pictata absolut minunat de catre Ioana Daria cu multe floricele si cu fluturasi  colorati .Tin neaparat sa precizez ca e prima cutie pe care a pictat-o si ca prima incercare eu zic, ca a iesit intr-un mare fel. In realitate e cu mult mai frumoasa, experienta mea in arta fotografica lasa de dorit (mai bine zis lipsa acesteia). Va invit cu drag sa-i vizitati blogul unde gasiti mai multe icoane pictate de ea :    http://madebyioanadaria.blogspot.com/
Pe Ioana am cunoscut-o cu ocazia targului din mai de la Real la care am participat.


Un comentariu:

Unknown spunea...

Iti multumesc mult Mihaela! Poate m-ai laudat prea mult si exista riscul sa mi se urce la cap :)
Eu ma bucur nespus ca iti place cum a iesit si iti urez sa o folosesti cu multa placere! Eu iti stau la dispozitie cu drag oricand vei avea nevoie si sper sa ma ridic la inaltimea aprecierilor tale.