joi, 23 aprilie 2009

Set colier si bratara

Am reusit sa termin si acest colier cu perle de sticla si bile de lemn imbracate in margele de nisip.Am lucrat foarte mult la imbracarea bilelor, dar sunt foarte multumita de rezultat.Am folosit de asemenea la construirea acestui colier si perle de sticla maro sidefat precum si margele cubice din sticla.



Din set face parte si bratara pe care am facut-o mai demult.



Colierul are aprox.80 cm lungima la care se adauga si cei 10 cm ai pandativului, iar bratara are aprox.18 cm.

6 comentarii:

squash spunea...

Arata minunat si ai folosit niste culori foarte frumoase.

Unknown spunea...

Wow!! Ai creat un set superb , folosind culori foarte plăcute!!Bravo!

Miki76 - Mihaela Munteanu spunea...

Multumesc Sqash!
Multumesc Emese!
Ma bucur mult ca va place ceea ce am facut.
Cu drag...

Alexandra spunea...

Very nice set! Bravo!

Unknown spunea...

Amazing necklaces!!

Miki76 - Mihaela Munteanu spunea...

Thank you Alexandra!!!
Thank you Susana!!!